לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

תחושות מעבר לגבולות הגוף

התמקדות ותחושות מעבר לגבולות הגוף מאת איריס גלבוע - איריס גלבוע-גוף הקשר.התמקדות בתנועה - דרך גוף
התמקדות ותחושות מעבר לגבולות הגוף מאת איריס גלבוע - איריס גלבוע-גוף הקשר.התמקדות בתנועה - דרך גוף


המשברים הגדולים בחיינו הם אלה שמקדמים אותנו, דוחפים אותנו להתפתח עוד. וזה ללא ספק המצב שהייתי בו, והכלים שתרגלתי לאורך השנים לא הספיקו.

הגיעה הזמן לקפיצת מדרגה, והיום אני יכולה לראות שהתטא- הילינג עזרה לי בזה ." על תטא הילינג והתמקדות

מהי התמקדות?
תהליך ההתמקדות הוא כזה שהמתמקד לומד לחקור ולהקשיב לעצמו לעומק, ולהיות בקשר עם תחושותיו. בתהליך הזה התשובות מגיעות מבפנים, ויחד עם השינוי שמתרחש והאדם חווה כאן ועכשיו, נוצר אמון של האדם בעצמו, בידע הפנימי שלו וביכולתו לעזור לעצמו בתהליך.

ומה זה תטא הילינג?
בואו נדמה רגע את המערכת גוף-נפש-רוח שלנו למחשב. המחשב יכול לעשות פעולות שונות ומגוונות, והוא פועל על פי תוכנה מסוימת. אנחנו לא רואים אותה אבל היא זו שקובעת מה המחשב יכול או לא יכול לעשות, מה יכול להתממש בקלות, מה יכול להתרחש אם נשקיע זמן רב במעקפים שונים, ומה לא יכול להתרחש בכלל. כי לא כל תוכנה יכולה לעשות כל דבר. בנוסף לכך - לפעמים יש "באגים" בתוכנה הקיימת, וצריך לחקור לעומק כדי למצוא את המקור לתקלה ולתקן אותה. יש פעולות שבשבילן נצטרך לשדרג את התוכנה ואחרות שעבורן נזדקק לתוכנה חדשה.

אז זה מה שתטא הילינג עושה:
חוקרת לעומק את המקור לקשיים, שיושב ב"תוכנה" האישית שלנו: אמונות לגבי עצמנו שפעמים רבות יושבות ברמות הלא-מודעות, הקדומות מאד, זיכרונות וחוויות נשכחים ולא מודעים שמשפיעים עלינו עדיין ועוד.

בעזרת הטיפול ניתן לזהות "באגים" בתוכנה הקיימת, לתקן אותם ברמות העמוקות ביותר, כאלה שלזיכרון וההבנה הרגילים שלנו יש מעט מאד גישה אליהן, ואף "להוריד" תוכנות חדשות ולבטל כאלה שאינן מתאימות לנו יותר. התחושה בזמן הטיפול היא לרוב נעימה וזורמת, והתחושה בחיים היא כמו להוציא מקלות מהגלגלים ו/או להתחיל להשתמש במפה או בוויז במקום לעצור ולשאול עוברי אורח..

לפני שנים למדתי תטא הילינג, והתחלתי להשתמש בכלי הזה בחיים.בעיקר לעצמי ולמשפחה, לפעמים גם בקליניקה. אחרי כשנה למדתי קורס נוסף.
כל קורס כזה הסתיים בהתפעלות והתפעמות מהחיבור העמוק לידע קיים ולאפשרות לראות ולטפל בדברים מנקודת המבט הרחבה ביותר, וברצון עז לשלב את זה יותר בחיי ובחיי המטופלים שלי.

לעיתים בתהליך ההתמקדות עולות אמונות שלנו לגבי עצמנו, זיכרונות משלבים שונים בחיים ועוד.. על אלו אפשר וכדאי לעבוד גם דרך תטא הילינג , כדי לנקות ולשנות אותם עד הרמות העמוקות ביותר. ובכיוון ההפוך: כשקיבלתי או נתתי טיפול בתטא , חוויתי את הדברים בעיקר דרך תחושות הגוף שלי. זה הגדיל את השותפות והאמון שלי בתהליך. התרגול הממושך והרציף של התמקדות הגדיל אצלי , כמו גם אצל מטופלים ומונחים שלי, את היכולת לראות תמונות ודימויים, ולהעביר מידע שנשמע דרך מילים, דרך שפה.

נסיבות החיים, שגם להן סיבות טובות משלהן (כפי שאני יכולה לראות היום) הביאו אותי לזנוח את הטיפול דרך תטא הילינג כמעט לגמרי, עד השנה האחרונה. בשנה האחרונה זה חזר כמעט מעצמו. גם כשישבתי להתמקד היו פעמים שהגיעו תמונות , תובנות ותדר מורגש. ההכרה בתת מודע שלנו המחובר לכל היש התחזקה בי עוד. התחלתי להשתמש בתטא יותר ויותר עבור עצמי בתקופה מאד משמעותית בחיי בה חקרתי ושיניתי לעומק אמונות ודפוסים שעיכבו את ההתפתחות שלי. כמו שלרוב קורה, המשברים הגדולים בחיינו הם אלה שמקדמים אותנו, דוחפים אותנו להתפתח עוד. וזה ללא ספק המצב שהייתי בו, והכלים שתרגלתי לאורך השנים לא הספיקו. הגיעה הזמן לקפיצת מדרגה, והיום אני יכולה לראות שהתטא- הילינג עזרה לי בזה .

מפנה נוסף התרחש כשהשתתפתי כמסייעת בקורס תטא הילינג למתקדמים. הטיפולים שקיבלתי היוו כיוונון מדויק ועמוק שהשלים את הצעד הבא בתהליך שלי ועזר לדברים להתממש בבהירות גדולה ובפשטות יחסית. כמו להשלים עוד כמה חתיכות חסרות בפאזל שלא הייתי מגיעה אליהן באופן אחר, או שזה היה לוקח הרבה יותר זמן. הטיפולים שנתתי החזירו לי את הרצון והאמונה ביכולתי לשלב את הכלים הללו בקליניקה שלי במלוא הכוונה והאמונה ביכולתם ובנחיצותם.

הטיפול האנרגטי פותח את ערוצי התנועה שלנו, את הדרך עלינו ללכת בעצמנו. בגלל זה אני מאושרת שבקליניקה שלי, כמו גם בחיים שלי, אני יודעת גם להנחות התקדמות שקשורה ב"גוף" הדברים: בהרגלים, פעולות ולקיחת אחריות על התהליך, וגם בנפש - ליצור קשר רואה, מאפשר ותומך, מה שכל כך חשוב לרובנו. אז אם זה דרך תהליך התמקדות, שיחה, טיפול במגע או תטא הילינג, והרבה פעמים השילובים ביניהם, העיקר שיש את הדרך הייחודית לאדם הייחודי שיושב מולי ולמפגש המתרחש בינינו.

איריס גלבוע טכניקת ההתמקדות נעזרת בתחושות גוף מורגשות כדי להגיע למרב המידע הגלום בגוף-נפש שלנו, מגדילה את יכולת ההכלה והקבלה של חלקינו השונים, ומאפשרת שינוי משמעותי. התהליך מתרחש בקצב, בדרך ובשפה הייחודית למתמקד, המפתח מיומנות ורוכש כלי להמשך התפתחות

כל המאמרים של איריס גלבוע-גוף הקשר.התמקדות בתנועה:

"משהו בתוכי יודע.." - צמיחה מתוך הקשבה דרך התמקדות ותנועה

"משהו בתוכי יודע..&#

איך קורה שינוי? האם השינוי באמת זקוק לנו כדי להתרחש ? ומה אם אפשר היה פשוט להקשיב? להקשיב למשהו בתוכנו שיודע... את הכיוון, את הקצב, את הדרך האישית שלי.» מאת איריס גלבוע

התמקדות בשילוב תנועה ומגע

התמקדות בשילוב תנועה ומג

השילוב בין התמקדות לעבודת גוף בתנועה ובמגע יוצר "שלם הגדול מסכום כל חלקיו". שילוב הפותח אפשרויות חדשות בטיפול וההנחיה ומעמיק את הקשר עם עצמנו ועם מציאות חיינו.» מאת איריס גלבוע

התמקדות בשילוב תנועה ומגע

התמקדות בשילוב תנועה ומגע

» מאת איריס גלבוע

התמקדות (פוקוסינג) - אוצר שנוצר מבפנים

התמקדות (פוקוסינג) - אוצ

התמקדות היא טכניקה הנעזרת בתחושות הגוף על מנת ליצור קשר עם מידע הרחב והיחודי הגלום בגוף-נפש שלנו.» מאת איריס גלבוע

כל הפעילויות של איריס גלבוע-גוף הקשר.התמקדות בתנועה:

טיפול זוגי בפסיכותרפיה גופנית

התמקדות-טיפול זוגי

טיפול זוגי עבודה עמוקה ומצמיחה על היחסים של כל אחד עם עצמו ועם הזולת, דרך כלים המשלבים גוף ונפש נכיר צרכים ורצונות תפיסות ואמונות, בשלבי החיים והקשר השונים. לגילוי התנועה החדשה ומיטיבה שלכם.» עם איריס גלבוע

כל השבוע
טיפול זוגי בפסיכותרפיה גופנית

התמקדות-טיפול זוגי

עם: איריס גלבוע

מתי: כל השבוע

מקונפליקט לנוכחות מלאה

מפגש התמקדות אישי/זוגי

קונפליקט יכול להיות "משאבת אנרגיה" בחיינו, או מנוע להתרחבות וצמיחה. תהליכי התמקדות יאפשרו להרחיב את ההכרות שלנו עם עצמנו, לגלות אפשרויות שלא ידענו על קיומן, ולהתנהל באופן נינוח ושלם יותר.» עם איריס גלבוע

שני-שישי
מקונפליקט לנוכחות מלאה

מפגש התמקדות אישי/זוגי

עם: איריס גלבוע

מתי: שני-שישי

מפגשי התנסות לקראת קורס התמקדות בתנועה

התמקדות בתנועה-מפגש אישי

מפגש התנסות אישי לקראת קורס התמקדות (פוקוסינג) ייחודי המשלב תנועה. במפגש תוכל/י להביא נושא שמעסיק אותך ולחוות סשן התמקדות מלא שיאפשר הקשבה, חיבור פנימה ובהירות. מגוון תאריכים ושעות בתאום» עם איריס גלבוע

מפגשי התנסות לקראת קורס התמקדות בתנועה

התמקדות בתנועה-מפגש אישי

עם: איריס גלבוע

ליצור תנועה מיטיבה בחיים

מפגשי התמקדות אישיים

יש תקופות שעם כל מה שלמדת וחווית, נדמה שמשהו בחיים נעצר, או מבקש דרך חדשה שאינה ידועה עדיין. בוא/י ליצור תנופה בתנועת החיים ולגלות את החדש בסדרת מפגשים אישיים דרך תהליכי התמקדות .» עם איריס גלבוע

כל השבוע-יום אחד
ליצור תנועה מיטיבה בחיים

מפגשי התמקדות אישיים

עם: איריס גלבוע

מתי: כל השבוע-יום אחד

שיתוף חברים
עם : איריס גלבוע